Vietimme siellä kahdeksan päivää lomalla. Tunsimme olomme kotoisaksi. Tällainen pieni, vieraanvarainen hotelli. Se oli fantastinen.
Pieni mutta viehättävä hotelli, jossa on ihanat ja viihtyisät huoneet. Isännät olivat uskomattoman ystävällisiä; nautimme oleskelustamme täysin siemauksin.
Tätä hotellia voi lämpimästi suositella; meillä oli kaksi upeaa päivää Allgäun alueella, erityisesti hotellissa ja Hirschenissä (Fezzo).