Siistit ja mukavat huoneet. Kiitos majoituksestasi.
Yövyn tässä hotellissa työmatkalla ja täytyy sanoa, että palvelu on hintaansa nähden fantastista. Ruoan laatua ja hintaa ei yksinkertaisesti voi uskoa.
Asunto oli viihtyisä ja täysin kalustettu. Talo sijaitsee hiljaisella kadulla ja sinne on helppo päästä. Omistaja on avulias, ja siellä tuntee olonsa heti kotoisaksi. Voin suositella sitä lämpimästi.
Erittäin ystävällinen pieni hotelli, jossa on ihanat siistit huoneet, runsas aamiainen, joka sisältää sämpylöitä, juustoa, lihaa, jogurttia jne.
Yhden hengen huoneessa on uusi, erittäin tilava kylpyhuone, jossa on suihkukaappi.