Meillä oli onni viettää 10 päivää arvokkaasta vuosilomastamme kanssanne. Asunto oli fantastinen. Suuri, tilava, siisti ja sisustettu niin suurella rakkaudella.
Meillä oli ihanaa ja tunsimme olomme erittäin mukavaksi siistissä ja tilavassa asunnossanne.
Vietimme viikon Unrechtin perheen loma-asunnossa huhtikuussa. Rakastimme sitä! Asunto on erittäin tilava, tahrattoman puhdas ja täydellisesti varusteltu.