Ihana pieni hotelli hyvillä, uusilla ja erittäin siisteillä mukavuuksilla. Erinomainen aamiainen noutopöydästä ja erittäin ystävällinen henkilökunta! Nähdään pian!
Erittäin mukava ja viihtyisä hotelli. Huoneet olivat siistit ja mukavat, ja aamiainen oli erittäin hyvä.
Sisäänkirjautuminen huoneen avaimen noutamiseen tarvittavalla koodilla oli uskomattoman helppoa. Näin pääsimme huoneeseemme ennen klo 15.00. Huone oli erittäin siisti.
Olin siellä kaksi yötä. Hieno hotelli. Puhdas. Ystävällinen ja osaava henkilökunta. Rauhallinen sijainti kodikkaalla metsäolutpuutarhalla. Hyvin varustetut kokoustilat.
Se on hyvin vaatimaton hotelli. Huoneissa ei ole tallelokeroa tai minibaaria. Varasin yhden hengen huoneen, koska minulla oli aika viereisessä klinikassa.
Poikani leikattiin tänään Rummelsbergin sairaalassa. Joten yöpyimme tässä läheisessä hotellissa edellisenä päivänä. Olen enemmän kuin tyytyväinen.
Kaikki henkilökunta oli erittäin ystävällistä.