Keskeinen sijainti, kätevä, puhdas, hyvä, herkullinen aamiainen.
Kiitos mukavasta vaihdosta.
Ystävällisin terveisin, auto ajaa hienosti 👍
Huomasimme myös hajun. Mutta huoneet ovat pieniä, viihtyisiä ja puhtaita. Kylpyhuone oli myös puhdas. Henkilökunta oli ystävällistä ja aamiainen oli riittävä.
Pieni hotelli, hyvällä paikalla ja rauhallisella ilmapiirillä. Annan sille vain kolme tähteä, koska huonekalut ovat olleet muutaman vuoden kuluneita ja kaipaavat päivitystä.