Vietin lomaani tässä hotellissa 9.–13. joulukuuta. Tämä oli kolmas kertani siellä. Minulla ei ollut valittamista huoneista, lukuun ottamatta pientä tahraa aluslakanassa.
Harmi, ettei kylpyläkäyntimme sujunut tänäkään vuonna mutkattomasti.
Odotimme todella innolla vierailuamme.
Vietimme viikonlopun täällä ja olimme kaiken kaikkiaan erittäin tyytyväisiä. Hotelli on loistava, samoin lämpökylpylät.
Söimme siellä. Ystävällinen henkilökunta. Erittäin hyvä palvelu ja erinomainen pubi. Mukava omistaja. Erinomainen vastine rahalle. Palaamme mielellämme.
Kävimme vain ravintolassa ja olimme erittäin tyytyväisiä. Palvelu oli erittäin ystävällistä ja huomaavaista. Ruoka oli yhtä hyvää kuin baijerilaiselta ravintolalta voi odottaa.
Söimme täällä illallista ystävien kanssa 20. Syyskuuta 2025 juhlistaaksemme Oktoberfestiä. Vieraanvaraisuutta todella arvostetaan täällä.