Minun on pakko saada tämä pois mielestäni:
Keittiö oli itse asiassa jo suljettu. Ulkona. Loppu. Päivän loppu. Pannut olivat luultavasti jo pyjamissa.
Mutta sitten tapahtui pieni kulinaarinen ihme.
Söimme perheenä Rosessa ja kaikki oli mahtavaa! Palvelu oli nopeaa ja ystävällistä, valikoima oli melkein aavistuksen liian suuri ja annokset todella herkullisia!
Olimme aivan haltioissamme ateriastamme Gasthof Rosessa Volkachissa!
Vierailuni Hotel Smartinossa oli erittäin miellyttävä. Hotelli on moderni, erittäin siisti ja tarjoaa rauhallisen tunnelman rentoutumiseen.
Halusin vain päästä pois kaikesta.
Olla yksin. Jotain täysin mutkatonta. Vain rauhaa ja hiljaisuutta. Huone oli supersiisti ja hiljainen. Pystyin myös vetäytymään omaan tilaani aamiaisen ajaksi.
Tämä hotelli on todella ihana. Huoneet ovat tilavia ja kutsuvia. Yhteiset tilat ovat erittäin siistejä. Aamiainen on myös monipuolinen. Voin lämpimästi suositella tätä hotellia.