Linna kuin kauniista unesta.
Ihana unelma linnasta.
Linna on yksityisomistuksessa ja asuttu.
Linnan alueella järjestetään upeita tapahtumia ja tilaisuuksia.
Vietin siellä ihanan joulua edeltävän sunnuntain nauttien "talvesta" tunnelmasta. Tunnelma on yksinkertaisesti fantastinen. Siellä on niin paljon nähtävää ja tehtävää. Suunniteltu suurella huolella.
Eilen olimme ensimmäistä kertaa siellä talvella, ja nautimme siitä todella.
Kaunista nähtävää!
Runsaasti pysäköintitilaa.