Teksasilaisvieraanamme vietimme ihanan loman tässä kauniissa brittiläisomisteisessa B&B:ssä Baijerissa!
Menimme junalla Nürnbergistä majoituspaikkaan neljän päivän lomalle.
Se oli upea oleskelu.
Aamiainen oli fantastinen.
Kaikki mitä sydämesi kaipaa.
Huoneet olivat erittäin mukavia ja siistejä.
Rakkaudella ja omistautumisella hoidettu majatalo. Omistajat ovat aina tavoitettavissa.
Tässä paikassa on loistava sijainti ja upea tunnelma. Tilavat makuuhuoneet ovat erittäin mukavia yöpyä.
Huone oli suuri ja tahrattoman puhdas, 70-luvun tyyliin. Koko hotelli ja ravintola olivat yhtä puhtaita. Vietimme viikon koiramme ja kahden lapsemme kanssa.
Meillä oli upea kokemus tässä viehättävässä hotellissa.