Kätevä sijainti lähellä A6-moottoritietä, juuri ennen Tšekin rajaa. Huonetta koskevat erityistoiveet otettiin huomioon ja palvelu oli erittäin ystävällistä. Kaiken kaikkiaan hyvää vastinetta rahalle.
Huone on kohtuuhintainen. Henkilökohtainen palvelu on erittäin hyvää. Aamiainen on hyvä.
Rakastin tätä paikkaa. Sillä oli erittäin ainutlaatuinen sijainti ja myös erittäin ystävällinen, vieraanvarainen ja mukava henkilökunta...
Vietimme kolme päivää koiramme kanssa lyhyellä tauolla.
Huone oli moderni ja käytännöllisesti sisustettu; mitään ei puuttunut.
Herkullista frankenilaista ruokaa, itse tehtyä olutta, ystävällinen ja huomaavainen henkilökunta sekä miellyttävä tunnelma. Kaikki oli kauniisti esillä.
Hotelli on valoisa ja siisti. Kylpyhuone on hyvin varusteltu. Aamiainen oli hyvä. Huoneessa oli työpöytä. Näkymä kirkolle oli myös ihana. Kirkon joulumarkkinoista huolimatta huone oli hiljainen.