Tämä on viides kertani täällä. Erittäin mukava hotelli, jossa on tyypillinen baijerilainen tunnelma.
Omistajat ovat erittäin ystävällisiä. Siisteys ja palvelu ovat erinomaisia.
Ihana, hiljainen hotelli!
Erittäin lämmin vastaanotto, superystävälliset omistajat! 👍 Huoneet ovat tilavia ja siistejä. Jatkakaa hyvää työtä, tulisin mielelläni takaisin :)
Erittäin mukava perheomisteinen hotelli. Kaikki isännät olivat erittäin ystävällisiä ja avuliaita. Aamiainen oli erinomainen, jokaiselle jotakin.
Mukava paikka yöpyä. Minulla oli neljän päivän kokoukset Fraunhofer UMSICHTissä
Erittäin yhteistyökykyinen henkilökunta, huoneet (ainakin se, jonka sain) eivät olleet kovin suuria, mutta mukavia.
Rakastimme ehdottomasti oleskeluamme Sperber-hotellissa! Henkilökunta oli erittäin ystävällistä, huone oli mukava ja sänky on yksi parhaista, joissa olemme koskaan nukkuneet!
Puhun vain ravintolasta.
Paikka on erittäin mukava, puhdas ja siisti.
Henkilökunta on erittäin ystävällistä ja avuliasta.
Ruokalistalla on laaja valikoima, ja olut on herkullista.
740 m
Lorenzkirche underground station1.3 km
Main Station Nuremberg keskustaan 1.4 km
Huoneiden lukumäärä: 106
Sijainti hyvin lähellä linnaa, vanhassakaupungissa, loistava valinta niille, jotka haluavat tutustua kaupunkiin kävellen. Erinomainen aamiainen, mutta huone (yhden hengen) oli erittäin pieni.
Todella mukava hotelli loistavalla paikalla. Se sijaitsee kaupungin keskustassa, muurien vieressä ja lähellä kaikkia niitä kauniita paikkoja, joissa haluat käydä. Palvelu on mukavaa ja tehokasta.
Yövyin Hotel Dürerissä Nürnbergissä kolme yötä. Hotelli sijaitsee erittäin keskeisellä paikalla kaupungin keskustan laidalla, mutta se on erittäin hiljainen ja edullinen.
Keskeinen sijainti. Lyhyt kävelymatka vanhaankaupunkiin. Pysäköinti on kallista, 25 € per yö. 300 metrin päässä oleva pysäköintihalli on halvempi (usean päivän lippu).
Olin Bamberger Hofissa viikon työmatkalla. Huoneet ovat erittäin mukavia, ja hotelli on myös kauniisti sisustettu. Vastaanotosta, yöpymisestä aamiaiseen, kaikki oli täydellistä.
Rakastan sitä ehdottomasti.
Tämä hotelli sopii täydellisesti tähän viehättävään kaupunkiin.
Se on todella upea hotelli, jossa yhdistyvät moderni palvelu ripauksella vanhan maailman charmia.