Minulla oli ilo esiintyä häälaulajana/laulavana DJ:nä soolo-ohjelman kera kauniissa ja rakkaudella johdetussa Hotel Friedenseichessä Benediktbeuernissa pienissä ja intiimeissä häissä.
Erittäin mukava hotelli rauhallisella paikalla. Sitä ympäröi vehreys, mutta kaikki ostosmahdollisuudet ovat vain muutaman metrin päässä.
Hinta-laatusuhde on erittäin hyvä.
Yhden hengen huone ei ollut suuri, mutta riittävä. Huoneessa oli terassi.
Kylpyhuone oli erittäin hyvä. Kaikki oli puhdasta.
Unelma. Paras hotelli työaikanani. Kaikki oli täydellistä. Yritän keksiä jotain negatiivista mainittavaksi. Nariseeko hissin ovi? Minulla ei ole aavistustakaan. Kiitos, Dormero ja tiimisi!
Hotellissa on ystävällinen tunnelma. Mukavat, moitteettoman siistit huoneet, joissa on pieni jääkaappi, jossa on muutama ilmainen juoma. Pysäköintialueella on runsaasti tilaa.
Kaunis, siisti ja erittäin tyylikkäästi sisustettu hotelli. Aamiainen noutopöydästä on erittäin runsas.
Yksi mukavimmista hotelleista, joissa olen koskaan yöpynyt. Rakennus on kaunis ja se on remontoitu erittäin korkeatasoisesti. Huoneet (Comfort-huoneet) ovat erittäin tilavia ja mukavasti sisustettuja.
Kävimme ravintolassa perheenä.
Ruoka oli mahtavaa. Alkuruoasta pääruokaan ja jälkiruokaan, kaikki oli huippuluokkaa.
Henkilökunta on erittäin tarkkaavaista ja ystävällistä.
Pysähdyimme tänne spontaanisti kävelyretken jälkeen. Kaikki oli kauniisti sisustettu ja siistiä. Palvelu oli uskomattoman ystävällistä ja huomaavaista.
Loistavaa ruokaa, todella herkullista. Ystävällistä palvelua. Mutta parkkipaikan löytäminen ei ole niin helppoa. Kylpyhuoneen tuuletin oli liian äänekäs minun makuuni.
Hyvä White Lamb -tiimi, hyvä rouva Wagner,
Oli jälleen kerran ihanaa olla vieraananne. Kiitos paljon ihanasta viikosta uudenvuoden aikaan. Suuri kohteliaisuus keittiölle.
Olemme aivan haltioissamme tästä lumoavasta hotellista. Omistaja otti meidät lämpimästi vastaan, huone oli kaunis ja meitä hemmoteltiin korkeimman tason kulinaarisilla herkuilla.
Pieni, viehättävä hotelli, jossa on viehättävä sali, aivan kauniin kirkon vieressä. Ystävällinen palvelu ja erinomainen viestintä.
Tulisimme mielellämme takaisin.
Kylämajatalo sijaitsee kirkon vieressä, kuten Baijerissa on tyypillistä. Kirkonkelloja tuskin huomaa. Ainakin heräät tarpeeksi aikaisin aamiaiselle ja voit jopa käydä suihkussa etukäteen!
Hyvin varusteltu hotellihuone, jossa kätevästi sijoitetut sähköpistorasiat.
Kokolattiamatto ei ole suosikkini, mutta se ei ole harvinaista hotelleissa; se on hyvä.