Supermukava ja viihtyisä hotelli Garmischissa! Viipyisin täällä mielelläni pidempäänkin. Näkymä parvekkeelta, vaikka vain seisoisi hotellin edessä, näkee upeat näkymät. Aamiainen oli myös mukava.
Jos haluat rauhallisen ja lämpimän paikan yöpyä tai kahdeksi (useammaksi), voit varmasti valita tämän paikan.
Ystävällinen kansainvälinen henkilökunta, siistit ja enimmäkseen modernit huoneet. Ovet ovat kuitenkin hyvin, hyvin ohuita. Hotellin sijainti on hyvä. Aamiainen oli monipuolinen.
900 m
Garmisch-Partenkirchen Station keskustaan 1.3 km
Huoneiden lukumäärä: 18
Erittäin tyylikäs hotelli upealla arkkitehtuurilla.
Huoneet on kauniisti sisustettu paljon puuta ja ihania yksityiskohtia käyttäen.
Kaikki henkilökunta on erittäin ystävällistä ja avuliasta!
Erinomainen sijainti. Lähellä Skibus-bussiasemaa, lähellä kaupungin keskustaa.
Huoneemme oli siisti, lämmin ja hiljainen. Pidimme oleskelustamme.
Erittäin mukava herrasmies vastaanotossa :) Huoneet ovat tilavia ja hyvin varusteltuja. Lähellä Ga-Pan keskustaa. Helppo pääsy bussilla hotellilta hyppyrimäelle.
Hotelli sijaitsee kauniilla, hieman korkealla paikalla. Henkilökunta oli aina ystävällistä ja avuliasta. Kylpyläalue on täydellinen, ja meillä oli ihanan rentouttava oleskelu.
En tiedä mistä aloittaa :)
Varasimme Bierhimmel-sviitin kahdeksi yöksi.
! Unelmien täyttymys!
Vastaanotto oli uskomattoman ystävällinen – tunsimme itsemme heti tervetulleiksi.
Nautimme perusteellisesti viikonloppustamme sviitissä.
Täydellinen huone, tahrattoman puhdas kaikkialla, erittäin ystävällinen henkilökunta (kaikilla alueilla) — mikä ei aina pidä paikkaansa.
Mikä kaunis majatalo! Vietimme ihanan uudenvuodenaaton ihanassa, suuressa, valoisassa ja siistissä huoneistossa, josta oli upeat näkymät vuorille.
Hyvin varusteltu yksiö, jossa on pieni, täysin toimiva keittokomero ja keittiövälineet (esim. Terävät veitset, hyvät pannut ja kattilat). Aurinkoinen parveke upealla näköalalla vuorille.
Yövyimme Mountainman-hotellissa yhden yön, ja aamiainen sisältyi hintaan. Se oli tahrattoman puhdas, huoneet olivat upeita ja omistajat olivat erittäin ystävällisiä ja avuliaita.