Tämä paikka ei todellakaan ole enää piilotettu helmi, mutta tämä oli ensimmäinen käyntimme, ja nautimme erittäin herkullisesta ateriasta edulliseen hintaan, erityistoiveillakin.
Palasimme juuri muutamalta upealta päivältä Harlachbergissa. Nukuimme uskomattoman hyvin ja nautimme kauniista näkymistä maalaistalostamme. Varaisimme tämän huoneen uudelleen heti!
Tämä kaunis ympäristö, fantastinen ruoka ja ennen kaikkea uskomattoman lämmin ja vieraanvarainen henkilökunta tekivät hääpäivästämme täydellisen.
Erinomainen yöpymishotelli. Viihtyisä ravintola, hyvää ruokaa ja ystävällistä palvelua.
Hyvä aamiainen, jossa on vastavalmistettuja munia/munakokkelia pyynnöstä. Mistä muualta löydät samanlaista?
Erinomainen! Huippuluokan palvelu, erittäin puhdas sijainti ja Michelin-tähden laadukas ruoka. Erittäin suositeltavaa — tulen takaisin.
Erittäin ystävälliset omistajat pyörittävät tätä hyvin hoidettua hotellia ja ravintolaa. Perheyritys, joka on todella vaikuttava!
Kävin keilaamassa työkavereideni kanssa toista kertaa, mutta söin siellä ensimmäistä kertaa. Sensaatiomaista! Ruoka oli huippulaatua.
Voin lämpimästi suositella sitä. Se oli aivan fantastista. Palvelu oli uskomattoman ystävällistä ja huomaavaista. En edes tiedä, mitä kirjoittaa. Olin täysin innoissani.
Kauniisti remontoitu ja viehättävä hyvinvointialue sekä herkullinen aamiainen.
Huomaavainen palvelu, maukas aamiainen, pieni mutta mukava saunaosasto – vaikkakin sieltä puuttuu vesiautomaatti. Se sijaitsee saunaosaston ulkopuolella, kerrosta alempana.
Nautimme yöpymisestä täällä yhden yön matkustellessamme alueella. Pidimme suuresta ja modernista huoneesta (hiljainen sijainti takana).
Erinomaista, tuoretta ja alueellista ruokaa! Erittäin ystävällinen ja huomaavainen palvelu! Schäufele (paahdettu porsaanlapa) on fantastinen! Kotitekoisia kakkuja!
Päädyimme sinne sattumalta – ja olimme innoissamme.
Paahdettu sianliha oli yksinkertaisesti ihanaa ja maistui aivan uskomattomalta.
Ravintolassa on ihana ja erittäin viihtyisä tunnelma.
Loistava, kauniilla paikalla, upeat huoneet, erittäin ystävällinen henkilökunta ja lyömätön ravintola. Snapsit ovat erityisen herkullisia. Aivan ihana majatalo Frankenissa.
Huone oli erittäin mukava ja tilava.
Arvostimme todella paljon kylpyammetta.
Kävimme täällä kesällä häissä. Se oli ihanaa. Tiimi on erittäin tarkkaavainen ja ruoka on erinomaista.
Matkalla Unkarista Lontooseen tunsin tarvitsevani hyvät yöunet, halusin vain jotain mukavaa moottoritien varrella, mukavan saksalaisen kylän, ja löysin sattumalta tämän upean paikan.