Mikä ihana paikka yöpyä! Yövyimme Unterbergin asunnossa. Se oli ainoa ilman parveketta, mutta siinä oli "talvipuutarha", mikä oli myös hienoa.
Erittäin mukava loma-asunto, jossa hyvin varusteltu keittiö ja tilava kylpyhuone.
Olemme yöpyneet täällä useita kertoja ja se on aina ollut fantastinen!
Emäntä on erittäin ystävällinen, asunto (Untersberg) on aina puhdas, erittäin valoisa ja varustettu kaikella mitä tarvitset.