Loistava tukikohta Neuschwansteinin linnan, Hohenschwangaun linnan ja Baijerin kuninkaiden museon vierailuille.
Vastaanotto oli lämmin ja informatiivinen.
Tunnemme olomme aina kotoisaksi Hermannin perheen luona.
Olin niin onnellinen täällä oleskelustani. Tarvitsimme myöhäisen sisäänkirjautumisen. He antoivat erittäin selkeät ohjeet huoneeni pääsystä ja löytämisestä.
Hotelli tekee hyvän vaikutuksen, mutta kävimme vain päiväkylpylässä aamiaisen kera. Ruoka oli herkullista ja runsasta.
Vietin kaksi päivää nauttien sviitin hyvinvointitiloista.
Tunnelma oli ihana, kylpyläalue kaunis ja neljän ruokalajin ateria oli aivan herkullinen.
Upea kokemus! Meillä oli puolihoito kahdeksi yöksi joulun ja uudenvuoden välisenä aikana. Huoneemme oli hyvän kokoinen ja kylpyläpalvelut olivat erinomaiset.