Kävin siellä lounaalla. Se oli aivan erinomaista. Hirvenlihagulassi Spätzlen (Knöpfle) kera on erittäin suositeltava.
Tarjoilijat olivat erittäin ystävällisiä.
Menimme kahvilaan vasta vierailtuamme basilikassa. Pidin siitä; se oli moderni, korkeine ikkunoineen ja hyvällä kahvilla ja kakulla.
Täydellinen, hyvä olo, rentoutua ja latautua.
Tunnelma: Vanha ja uusi yhdistyvät upeasti.
Ystävällinen ja osaava henkilökunta kaikkialla.
Tulemme takaisin – Jumala suo.