Hyvin vanhanaikainen hotelli. Käytävän matot olivat likaiset. Uima-altaan vieressä olevalla kylpyläalueella oli ehdottomasti liian vähän aurinkotuoleja.
Todella nautinnollinen oleskelu!
Hotelli tekee vaikutuksen siisteydellään, mukavuudellaan ja erittäin huomaavaisella henkilökunnallaan.
Voit heti huomata, että he työskentelevät täällä sydämellä.
Vietimme pitkän viikonlopun. Kaikki olivat uskomattoman ystävällisiä ja avuliaita. Allasalue ja vesi voisivat olla hieman lämpimämpiä. Illallisbuffet on kiinteä menu ja erittäin hyvä.