Erittäin siisti, hyvät pysäköintimahdollisuudet ja aamiainen on kohtuullinen. Vesi on ilmaista. Lähistöllä on useita ravintoloita (intialainen ravintola on suositeltava).
Hotelli, jossa tunnet olosi kotoisaksi. Huoneet ovat erittäin siistejä ja kauniisti sisustettuja. Henkilökunta on aina avulias ja erittäin ystävällinen.
Minulla oli upea huone parvekkeella (loistava ja miellyttävä yllätys) ja upouudella kylpyhuoneella.
Henkilökunta oli uskomattoman lämmintä ja vieraanvaraista.