Erittäin mukava, tyylikkäästi sisustettu huoneisto parvekkeella. Hieno, hyvin varusteltu keittiö, erittäin ihana ja avulias vuokraemäntä – tunsimme olomme erittäin mukavaksi.
Meillä oli upea aika Haus DreiSeenBlickissä! Omistajat ovat uskomattoman ystävällisiä ja avuliaita – tunnet olosi tervetulleeksi alusta alkaen.
Yksinkertaisesti fantastista!
Kaunis ja siisti asunto ihanalla näköalalla.
Voimme jopa katsella ja ostaa viiniä viinikellarista – mahtavaa!
He jopa laittoivat meille ruokaa pyynnöstä; se oli ihanaa.