Aamiainen oli fantastinen ja sitä täydennettiin aina. Henkilökunnan ystävällisyys oli 10 tähden tasoa, aina erittäin avuliasta. Huoneet ovat siistejä, mutta hieman vanhanaikaisia.
Paikka, jossa voit tuntea olosi täysin mukavaksi!
Huone on hieman vanhanaikainen, mutta erittäin siisti ja puhdas 👍🏻 Kylpyläalueelle pääsee kätevästi suoraan hissillä (loistava!