Neljän hengen perheemme yöpyi Manorissa neljä yötä, koska olimme kaupungissa häitä varten ja toinen vaihtoehto oli "glamping" — ei aivan meidän tyyliimme.
Yksinkertaista tästä maailmasta! Vietimme kaksi yötä matkallamme Riiasta Tallinnaan ja rakastimme jokaista minuuttia.
Kiitos erittäin miellyttävästä kokemuksesta Muhun viinitilalla. Ruoka oli käsittämättömän hyvää – tuoretta, huolella valmistettua ja erinomaisesti viimeisteltyä.
Ihana paikka ja rauha! Palvelu todella hyvää ja ystävällistä. Ruoka todella todella maittavaa, puhumattakaan tilan omasta valkoviinistä. Saunaankin pääsi illalla ja hyvät löylyt tuli.
Aivan ihana paikka! Extrempore illalliselle tultiin Tihusesta, emme voi liikaa kehua!
Todella kaunis ja viihtyisä. Hyvällä maulla sisustettu ja tehty. Isäntä-pariskunta on todella mukava. Suosittelen.
Huikean ihastuttava ja kaunis paikka maaseudun rauhassa! Lämmin vastaanotto ja herkullinen aamiainen. Paikkaa oli selvästi kunnostettu ja laitettu rakkaudella!
Ensiluokkainen majoitus hyvällä palvelulla. Aamupala oli maukas ja sijainti täydellinen. Suosittelen paikkaa jokaiselle, joka etsii miellyttävää glamping elämystä Saaremaalta.