Perheeni ja minä olemme varanneet tästä hotellista aiemmin, eikä se ole koskaan pettänyt odotuksia. Se on aina hyvin yksinkertainen ja henkilökunta on ystävällistä ja avuliasta.
Hienot sviitit ja loistava sijainti. Keittiössä oli melko paljon kaikkea tarvittavaa "kotoa käsin kokkaamiseen". Kalusteet ovat hieman vanhanaikaiset, mutta se ei ole iso juttu.
Ryhmämme on yöpynyt täällä useita kertoja, ja jälleen kerran monet suuresta ryhmästämme kommentoivat minulle, että heillä oli loistava kokemus.