Tämä on niin kaunis paikka, että tuntuu kuin olisi maaseudulla kauniiden maisemien, polkujen, ankkalammen ja peurojen ympäröimänä, mutta silti se on kätevän lähellä kaupunkia, jossa on hyvää ruokaa,
Majoitustilamme olivat kauniit. Supermukavat sängyt. Huoneessamme oli upeat ikkunat vuorille päin ja iso kylpyamme. He pystyivät hyvin ottamaan vastaan myöhäisen saapumisemme.
Meillä oli ihana oleskelu! Sviittimme oli erittäin mukava ja viihtyisä, ja aamiainen oli erinomainen.