Rakastimme oleskeluamme täysin. Se oli erittäin rentouttava ja näkymät olivat kauniit. Paikan ja huoneiden kuvat ovat täsmälleen samat kuin verkkosivuilla näkyy.
Vietimme ihanan yön Sand Hill Innissä; kaunis järvinäköala ja supermukava sänky.
Rakastimme tätä kaunista hotellia joka puolella. Meillä oli huone, jossa oli parvi ja parveke, mutta kaikki huoneet vaikuttivat kauniilta ja niistä oli täydellinen näköala järvelle.