Erittäin mukava motelli ihanteellisella paikalla pikkukaupungissa. Huone oli siisti, tilava ja pienillä yksityiskohdilla.
Mikä hämmästyttävä hotelli! Olimme täällä lomalla taaperomme syntymäpäivänä, ja henkilökunta meni yli ja sai hänet tuntemaan olonsa erityiseksi joka käänteessä.
Wilbur Lititz on paras hotelli, jossa olen koskaan yöpynyt! Se on vielä suhteellisen uusi, mutta siinä on entisen suklaatehtaan vanhaa tiiliseinää.
Olemme yöpyneet 1825 Innissä nyt kahdesti ja joka kerta se on vain parantunut.
Meillä on ollut todella mahtavaa! Yksi mukavimmista aamiaismajoituksista, joissa olen koskaan yöpynyt. Don ja Ellen eivät olisi voineet olla mukavampia! Yöpyisin ehdottomasti uudelleen.
Sijainti on täydellinen majatalopainotteiseen pakoon arjesta tai hauskoille retkille söpöihin kaupunkeihin shoppailemaan ja syömään. Lähellä Herseytä.