Loistava hotelli yöpymiseen! Pysähdyimme Floridan matkamme puoliväliin, huoneet olivat erittäin siistejä ja aamiainen oli loistava!
Upeat, siistit ja mukavat huoneet. Henkilökunta on ystävällistä ja erittäin mukavaa. Helppo pääsy moottoritielle ja pois päältä ravintoloiden lähellä.
Olemme yöpyneet täällä aiemmin ja se oli hienoa. Olen palkkio-jäsen ja minua kohdellaan aina erittäin hyvin. Nautimme oleskelustamme. Huone oli erittäin mukava ja puhdas.