Huone tuntuu raikkaalta ja on yleisesti ottaen hyvässä kunnossa. Huone oli siisti ja tilava. Sijainti on keskeinen ja pysäköintitilaa on runsaasti. Kaiken kaikkiaan loistava kokemus.
Yöpyisin täällä 100% varmasti uudelleen. Meillä oli kokous heidän kokoustilassaan ja he saivat kaikkien aikojen parasta palvelua. Neiti Annette oli erinomainen tuki ja niin ihana koko ajan.