Tip-top hotelli…
KAIKKI oli aivan mahtavaa.
Ruoka — palvelu — ja huone olivat korkeatasoisia.
Ja kaikki yhdessä
Vieraili heidän ravintolassaan. Kaiken kaikkiaan hyvä kokemus. Ja siellä oli hyvä tunnelma.
Palvelu oli huippuluokkaa, ruoka maistui hyvältä, mutta perunat olivat hieman alikeitettyjä.
Herkullista ruokaa, loistavaa palvelua ja aikaa mukavalle jutustelulle tarjoilijan kanssa. Plussaa siitä, että saimme ystävällisiä hymyjä ja kysyimme, maistuiko ruoka hyvältä 😊