Yövyimme täällä yhden yön. Kaikki oli täydellistä. Huone oli hyvän kokoinen ja hyvin varusteltu (esim. TV, erilliset vuoteet). Sekä huone että kylpyhuone olivat erittäin siistejä ja moderneja.
Meillä oli positiivinen kokemus ja tulisimme mielellämme takaisin, jos palaamme noille seuduille uudelleen. Aamiainen oli ensiluokkaista, eikä mitään puuttunut.