Mieheni ja minä yövyimme täällä yön ennen safarimme alkua, ja se oli ihana uudelleenjärjestely, jota tarvitsimme. Henkilökunta oli erittäin lämminhenkistä, ystävällistä ja avuliasta.
Kokemukseni täällä oli mahtava. Kävin Tansaniassa vapaaehtoistyössä ja päädyimme tähän ravintolaan niin monta kertaa. Ruoka on herkullista ja palvelu on erinomaista.
Mahtava kokemus. Kaunis kattoterassi ja näköala Mero-vuorelle. Upeaa ruokaa (etenkin sliderit) ja aivan uskomattomia cocktaileja! 10/10 suosittelen ja tulen takaisin, kun olen taas Arushassa!