Upeassa saaristo maisemassa sijaitseva kesähotelli. Kahden lauttamatkan päässä mantereelta. Varsinkin aurinkoisena päivänä vaivan arvoinen. Hyvä ruoka ja kahvittelu ja drinkki baari.
Kiitos Vaihela vielä kerran ❤️
Kuten jo paikanpäällä sanoin, teillä siellä on todella ihana tunnelma!
Ihana huone, luontopolku, hyvä ruoka, viini ja livemusa. Puhumattakaan ihanasta palvelusta!
Aivan loistava paikka! Ahven — ja lammas-annoksien vuoksi kannattaa todellakin tulla kauempaakin paatilla tai autolla.