Erittäin siisti ja viihtyisä majoituspaikka, jossa yksityiskohdat on mietitty huolella. Palvelu oli loistavaa ja sijainti rauhallinen mutta sopivan lähellä keskustaa. Vahva suositus!
Suosittelen lämpimästi kaikille 😍 Rauhallinen ja viihtyisä paikka jossa on palvelutki tosi lähellä. Kyllä varaan uudestaan kun majapaikkaa tarvitaan reissatessa🥰🤩
Sijainti oli hyvä, mutta ei paras. Kävellen Oulun keskustaan matkaa paljon, jonka takia 2 tähteä pois. Palvelu oli omakäteistä, eli palvelua ei ollut. Itse täytyy tiskata ja tilata ruuat/ tehdä ruuat.
Siistillä paikalla jostain hoitokodista tehty majatalo. Yhteistilat olivat siistit, wc/suihku/keittiö.
Yövyttiin yksi yö. Kiva huone, hyvä aamupala. Päästiin illalla saunaan ja uimaan. Pihalla ihania kanoja❤️. Palvelu hyvää ja ei oo hinnalla pilattu!
Aivan ihana, tunnelmallinen, idyllinen majatalo maaseudun sydämessä. Ideaali lomanviettopaikka. Ihanteellinen miljöö ja maittavat kahvilan antimet ja aamupala.