Ihanan lämmin ja iloinen vierailu. Täällä jokainen tuntee olevansa erittäin tervetullut. Kodinomainen tunnelma, aitoa välittämistä. Omistajapariskunnasta huokuu että tätä tehdään suurella sydämellä.
Ihana oleskelu! Niin kodikasta, siistiä ja viihtyisää. Strsndhuggetissa js koko Sottungassa olo oli kuin piipahdus menneeseen maailmaan.
Perinteinen mökkimajoitus aivan meren rannassa ja Salteriet ravintolan vieressä.