Olemme aivan innoissamme. Poikani häiden järjestelyt ja toteutus olivat huippuluokkaa! Majoitus oli erinomainen! Aamiainen oli runsas ja kauniisti esillä.
Tämä paikka on varsin ainutlaatuinen, mutta me rakastimme sitä täysin. Meillä oli kaunis, tilava huone pienellä keittiöllä (viljavarasto).
Vietimme täällä perhejuhlaa. Tunnelma oli mahtava, huoneet olivat mukavat ja palvelu oli uskomattoman ystävällistä. Kakut ja illallinen olivat aivan herkullisia.
Suosittelen lämpimästi.
Juhlimme siellä merkittävää syntymäpäivääni rakkaan perheeni kanssa. Se oli upea juhla, ja olemme sen velkaa koko tiimille.
Rakastamme siellä syömistä; henkilökunta on aina ystävällistä ja ruoka on jatkuvasti upeaa, peurahampurilainen on lyömätön. Emme tosin ole koskaan yöpyneet siellä, koska asumme lähellä.
Tämä perheomisteinen hotelli teki perhejuhlistamme todella erityisen päivän. Jopa alkujärjestelyt räätälöitiin aina toiveidemme mukaan ja hoidettiin ystävällisesti ja vastaanottavaisesti.