Suuret kiitokset Heiko Stemmlerille, kaikki meni täydellisesti.
Suosittelemme lämpimästi ja tulemme takaisin. Huippupaikka!
kiitos!
Erittäin mukava hotelli, loistava tuore aamiainen, erittäin siisti.
Olimme taas vastaavalla parkkipaikalla/leirintäalueella MIR-TOURS-infokokousta varten. Kaikki oli hyvin järjestettyä ja puhdasta. Erittäin suositeltavaa!
Huippuluokan hotelli, jossa on erinomaista ruokaa, upea kylpyläalue, uskomattoman ystävällinen palvelu ja runsas aamiainen.
Meillä oli aivan ihana viikonloppu.
Kävimme Birkenhofissa hanhi-illallisella, kuten joka vuosi. Se oli erinomaista; pöytämme oli aamiaishuoneessa, mikä teki siitä paljon hiljaisemman kuin pääruokasali.
Tämä koskee ravintolavierailua joulukuun puolivälissä 2025.
En tiedä, miten ilmaista itseäni oikein (tai edes miten minun pitäisi).
Miellyttävä hotelli, jossa on todella hyvä ravintola.
Tänään, juhlistaaksemme tyttäremme syntymäpäivää, söimme ensimmäistä kertaa ravintola Klinknerissä.
Hotelli tarjoaa kaikkea mitä voi toivoa. Ravintolassa tarjoillaan klassista saksalaista ruokaa sekä kasvisvaihtoehtoja. Ruoka on erinomaista laatua ja hyvin valmistettua. Henkilökunta on pätevää.