Kyllä, voimme sanoa sen 100 %, koska tämä on neljäs kertamme siellä.
Majatalon omistaja ja hänen perheensä ovat erittäin ystävällisiä ja avuliaita, tarjoten apua aina kun voivat.
Yövyin täällä kaksi yötä muutama viikko sitten. Omistajat ovat uskomattoman mukavia; jos pidät perhemäisestä tunnelmasta, tämä on paikka sinulle.
En ymmärrä joitain epäystävällisiä arvosteluja täällä. Se ei tietenkään ole uusin rakennus, mutta en voi odottaa 5 tähden majataloa maksamallani hinnalla.
Huoneet olivat kunnossa. Yhdessä viidestä huoneesta tuuletin ei toiminut, joten se saa vain 4 tähteä. Aamiainen oli erittäin hyvä ja laaja, mukaan lukien lohi; jokaiselle oli jotakin.
Yövyimme Parkhotel Chamissa kaksi yötä kahden lapsemme kanssa ja olimme erittäin tyytyväisiä.
Meillä oli suuri, hyvin kalustettu ja siisti huone.
Olen yöpynyt Parkhotelissa useita kertoja liikeasioissa. Hotellilla on hyvä sijainti. Huoneet ovat kooltaan ja mukavuuksiltaan täysin riittäviä. Minulla on aina ollut mukava parveke.