Hyvä huone suihkulla ja mukavilla sängyillä, erittäin mukavat omistajat ja hyvä aamiainen.
Hyvä hinta ja rakastan mukavaa kaupunkia.
Niin upea hotelli, niin viihtyisä, olen käynyt siellä kolme kertaa ja tulen käymään lisää,, Mukavat sängyt ja mukava aamiainen,, pelkkää positiivista sanottavaa tästä suloisesta hotellista,, M V H
Pieni, hyvin pidetty hotelli. Erinomainen aamiainen. Mukava vastaanotto. Erittäin edullinen, mutta "edullinen hotelli" antaa vääriä assosiaatioita.