Erinomainen sijainti, erittäin hyvä ruokalista, erittäin siistit ja miellyttävät huoneet. Kiitos Aurelia!
Loistava hotelli. Ihana henkilökunta ja hyvä palvelu. Yövyin kolme yötä ja olen melko tyytyväinen vierailuuni.
Erittäin kohtelias henkilökunta, siisti ja mukava, mukavat sängyt ja erittäin lämmin. Suuri ja kätevä pysäköintialue. Hotelli on lemmikkiystävällinen.
Kiitos majoituksesta! Tulisimme uudelleen!