Pysyi täällä yön, loistava hotelli, aamiainen oli runsas .. vierailun arvoinen. .
Söimme Wistub Le Pas’Sage -ravintolassa. Tunsimme olomme todella mukavaksi tässä viihtyisässä, lämpimässä paikassa, jossa oli kaunis ja tyylikäs sisustus. Ruoka oli erinomaista ja sitä oli runsaasti.
Viehättävä hotelli, jossa on erittäin helppokulkuinen pysäköinti. Vastaanotto oli erittäin miellyttävä. Pystyimme valitsemaan huoneemme! Se oli myös erittäin siisti, mukava ja tyylikkäästi sisustettu.