Vietimme juuri kaksi yötä perhemökissä 🥰
Ihana kokemus, ja pienet rakastivat tätä "taikataloa", kuten he sitä kutsuivat ☺️
Max otti meidät erittäin lämpimästi vastaan! Kylpyhuone oli upea!!
Ihana ensimmäinen kokemus pojanpoikamme kanssa. Ihana mökki kauniissa metsässä. Olimme ainoat siellä sinä yönä, joten se oli hyvin rauhallinen pienen puron varrella. Viehättävä. Kiitos!
Erittäin miellyttävä ja rentouttava kokemus... siellä on hyvä olla, kunhan ei pelkää korkeita paikkoja! Aamiaiskori oli todella mukava. Yksi pieni haittapuoli... tyynyt ja peitot piti tuoda.