Erittäin lämmin vastaanotto, ystävällinen, miellyttävä ja huomaavainen.
Miellyttävä huone.
Kiitos tästä lomasta!
Minulla oli erittäin hyvä oleskelu.
Ateriat olivat erittäin hyviä.
Vietin vain yhden illan ravintolassa. Sattumalta, koska halusimme paeta väkijoukkoja ja melua.
Vain ravintolan arvostelu.
Yksinkertaisia, perinteisiä ruokia.
Erittäin hyvä vastine rahalle.
28 € / 3 ruokalajia.
Tulin romanttiselle illalliselle vaimoni kanssa tähän pieneen ravintolaan Entrayguesissa ja olimme erittäin tyytyväisiä.
Löytö tässä paikassa Asuin 29. Heinäkuuta — 3. Elokuuta. Rehellisesti sanottuna Émilien ja Julien ottivat minut erittäin lämpimästi vastaan ja haluan kiittää heitä.
Pieni Bistronimique-ravintola Entraygues sur Truyèressa, jos ohitat sen, on ravintola, jota ei kannata jättää väliin aperitiivista jälkiruokaan, kaikki oli erittäin lämpimästi tervetullut ja päivän