Vietimme ihania päiviä tässä erittäin kauniissa majatalossa; palvelu oli huippuluokkaa, huoneet olivat siistejä ja paikka on niin rauhallinen.
Meillä oli upea aika Bleu Raisinissa! Saapumispäivänä nautimme herkullisen kotitekoisen illallisen, jossa oli ihania ruokia ja herkullista naapurin viiniä!
Vietimme täällä viikon tilavassa huoneessa, josta oli näköala puutarhaan ja viinitarhoille. Tilava suihku ja ennen kaikkea hiljaisuus.
Meillä oli ihana oleskelu tässä guesthousessa. Se oli erittäin hiljainen ja rentouttava paikka, jossa tapasimme upeita ihmisiä. Alue on todella kaunis.
Hieno kokemus!
Suosittelen lämpimästi. Erittäin hyvää viiniä, erinomainen maku.
Yövyimme tässä linnassa kaksi yötä ja suosittelemme sitä ehdottomasti. Sängyt ovat hyvät ja aamiainen on hyvin valmistettu. Kaikki ovat todella ystävällisiä.
Jos etsit hiljaista, siistiä, miellyttävää ja aitoa paikkaa yöpyä matkailuautossasi, olet tullut oikeaan paikkaan.
Routard-oppaan suosittelema, emme olleet pettyneitä tervetulotoivotuksiin tai kiertueeseen!
Se on pieni maatila, jolla on todellista asiantuntemusta ja perinteitä.
Kuinka onnekas olinkaan, kun sain vierailla tässä linnassa. Viinin laatu on poikkeuksellinen. Sylvie on erittäin intohimoinen ja huolellinen työssään.