Minulla oli upea oleskelu Le Relais de Vinceyssä. Suuri kiitos henkilökunnalle, joka oli uskomattoman tarkkaavainen.
Erittäin lämmin vastaanotto erittäin kohteliaiselta nuorelta mieheltä (erinomainen! ). Sisustus on upea ja ainutlaatuinen, rakastan sitä! Uima-allas on hyvä, mutta sauna on lisämaksullinen.