Erittäin lämmin vastaanotto.
Huone oli erittäin siisti.
Suosittelemme tätä hotellia lämpimästi!
Aamiainen oli erittäin runsas ja henkilökunta erittäin ystävällistä.
Erinomainen vastaanotto, erinomaista ruokaa ja hyvällä huumorilla höystettyä palvelua.
Jet1oeil.
Tämä hotelli oli erittäin miellyttävä yllätys sekä korkealaatuisten huoneidensa että ravintolansa ansiosta, jossa häränfileepihvi on aivan jumalaista!
Tulen ehdottomasti takaisin.