Vietimme uudenvuoden 31. Joulukuuta — 2. Tammikuuta 2026 tässä upeassa paikassa. Mökki oli todella ihana, aamiainen oli moitteeton, poreallas ja henkilökunta olivat kaikki erinomaisia.
Kuten tavallista, meillä oli ihana oleskelu.
Talo on täydellisesti varusteltu. Tunsimme olomme kuin kotona.
Rentoutuminen ja hyvinvointi olivat taattuja.
Vastaanotto oli täydellinen.
Meillä oli ihana kahden yön oleskelu; mökki on todella kaunis ja erittäin hyvin varusteltu. Aamiainen oli moitteeton. Romanttiselle lomalle suosittelen sitä lämpimästi.