Hotelli on erittäin hyvällä paikalla ja miellyttävä. Omistaja on erittäin ystävällinen. Ainoa pieni parannuskohde olisi suihkuverhojärjestelmä. Aamiainen on erittäin runsas ja valikoima laaja.
Saavuimme 26. Joulukuuta ja meidät otettiin lämpimästi vastaan. Huone oli täydellinen, kylpyhuone erittäin siisti, aamiainen erinomainen ja kaikki tämä edulliseen hintaan.
”Kaunis hotelli, jossa on tyylikäs sisustus ja lämmin vastaanotto. Aamiainen on runsas ja laadukas. Erittäin hyvällä paikalla ympäröivän alueen tutkimiseen.
Hervé ja Annick ottivat meidät lämpimästi vastaan. Huone oli mukava, siisti ja erittäin hyvin varusteltu.
Erittäin lämpimästi tervetuloa Annick ja Hervé. Tilava huone, mukavat vuodevaatteet, hiljainen. Yksityinen pysäköinti. Erittäin runsas aamiainen. Erittäin suositeltavaa! Nicole ja Laurent Baskimaasta😉
Lämpimästi tervetuloa. Isännät ovat ystävällisiä, avuliaita ja huomaamattomia. Ihana huone, kaunis suihkuhuone ja mukava sänky. Pysyisi ehdottomasti uudelleen.
Michelle.