Erittäin miellyttävä oleskelu Marciac-festivaalin aikana.
Rauhaa ja hiljaisuutta konserttien jälkeen.
Lämmin ja vieraanvarainen henkilökunta.
Kiitos vielä kerran.
Rentouttava oleskelu rauhallisessa ympäristössä. Uima-allas oli pieni mutta toimiva, aamiainen oli runsas ja kotitekoinen, ja huone ja siisteys olivat moitteettomia.
Loistava huone, erittäin lämmin vastaanotto ja moitteeton table d'hôtes — ruoka.