Hyvin ainutlaatuinen linna hyvin baskimaisessa kaupungissa. Hyvä aamiainen. Myös illallinen läheisessä crêperie-ravintolassa on erittäin suositeltava.
Askel ajassa taaksepäin, mutta kaikilla mukavuuksilla.
Moitteettoman puhdas, kaikki on täydellistä.
Lämmin ja vilpitön vastaanotto.
Tällä talolla on sielu.
Palaamme mielellämme.
Kaikki oli mahtavaa! Sijainti oli hyvä — rauhallinen. Huoneet olivat erittäin mukavia ja sängyt olivat mahtavat. Omistaja oli erittäin miellyttävä ja avulias. Aamiainen oli herkullinen.