Viehättävä, erittäin hyvin hoidettu hotelli, jossa on erinomainen ruoka. Huippuluokkaa!
Hotelli on kaiken kaikkiaan erittäin hyvä, vuodevaatteet ovat hyvät ja henkilökunta on erittäin ystävällistä. Ravintola on myös erittäin hyvä. Suosittelen sitä.
Hei.
Lämpimästi tervetuloa idylliseen ympäristöön. Olin tehnyt varauksen ulkotilan varaamisesta meille tätä tärkeää tilaisuutta varten. Moitteeton ruoka ja palvelu.